Minggu, 22 November 2015

Tujuh Sebab Mengapa Gelang Bermagnet Bantu Anda, No Matter What Masalah Anda Mungkin

Tujuh Sebab Mengapa Gelang Bermagnet Bantu Anda, No Matter What Masalah Anda Mungkin

Sebelum kita mula mari kita lihat sejarah ringkas gelang

Ia kembali penting dalam 2500 SM untuk wanita Sumeria purba untuk memakai gelang dan perhiasan lain untuk menunjukkan kekayaan suami mereka. Mereka telah digunakan sebagai simbol status.

Mereka juga penting untuk Mesir purba pada tahun 2000 SM. Bersama-sama dengan status mereka juga menambah konotasi agama.

Dari mana perkataan "gelang" datang?

Semasa era Yunani, tentera memakai band kulit sekitar lengan mereka untuk tujuan pertahanan. Band ini sering disimpan kecederaan dari pedang atau tombak. Kadang-kadang batu permata, emas atau perak telah digunakan untuk menghiasi mereka. Mereka memanggil mereka "Bracels". Nama ini berasal dari perkataan Latin "Brachium" untuk lengan.

Wanita Grecian fikir ini kelihatan sangat menarik dan berpendapat ia akan kelihatan baik kepada mereka juga, tetapi mereka membuat versi yang lebih kecil yang lebih feminin, yang mereka dipanggil "gelang-ets".

Sekarang sejarah ringkas Terapi Magnetic

Perkataan "magnet" berasal dari berasal dari Yunani apabila gembala menemui batu yang menarik besi, di sebuah tempat bernama Magnesia. Ini deposit bijih besi yang kini dikenali sebagai magnetit.

Orang-orang Yunani mengiktiraf potensi menggunakan batu untuk tujuan penyembuhan. Aristotle sendiri mengisytiharkan bahawa 'magnet "boleh digunakan untuk penyembuhan sakit kepala dan sakit lain di mana-mana badan.

Ratu Cleopatra dari Mesir, orang yang dari keturunan Yunani, memakai daya tarikan magnet di dahinya yang dia dikaitkan kecantikannya dan penampilan muda.

Jadi mengapa anda harus mempertimbangkan memakai gelang magnet?

Tujuh Sebab Bagaimana gelang magnet Bantu Anda.

Meningkatkan aliran darah dengan 300% Tangan dan kaki adalah kaki terjauh dari hati. Jadi dengan meningkatkan aliran darah di mana-mana, atau semua kawasan-kawasan ini ia akan memberikan sistem peredaran rangsangan. Ingat tangan kanan adalah terjauh dari hati, jadi yang pergelangan tangan yang lebih disukai untuk memakai gelang magnet pada.
Untuk membantu dengan rawatan 24 jam. Gelang magnet adalah bahagian yang sangat penting dalam proses penyembuhan secara keseluruhan. Terutamanya jika digunakan bersama-sama dengan lain-lain produk terapi magnet seperti tilam magnet. Gelang ini akan terus membantu penyembuhan sepanjang hari, memberikan sistem peredaran rangsangan yang amat diperlukan, dan tilam akan berterusan sepanjang malam. Senario yang terbaik adalah dengan memakai gelang pada setiap pergelangan tangan untuk peredaran periferal dan juga menggunakan innersoles magnet dalam kasut anda. Kemudian pergilah ke katil dengan pad tilam magnet. Kemudian anda dilindungi 24/7.
Ia boleh membantu untuk mengenang kembali kesakitan di bahagian-bahagian badan yang lain. Jika gelang magnet adalah satu-satunya produk yang anda miliki, ia adalah produk yang satu dengan potensi penyembuhan yang paling. Jika dipakai pada tangan kanan (terjauh dari hati) ia sebenarnya boleh meningkatkan endorfin semula jadi (badan-badan semula jadi merasa bahan kimia baik) dan boleh atas kesempatan walaupun melegakan kesakitan di kawasan lain badan. Ini tidak berlaku sepanjang masa tetapi terdapat banyak kes yang dilaporkan untuk memimpin kita untuk percaya kemungkinan itu.
Gelang juga boleh dipakai pada pergelangan kaki. Ini adalah lebih daripada mungkin untuk gadis-gadis. Bagi mereka yang mempunyai pergelangan kaki atau lutut masalah, memakai gelang magnet pada pergelangan kaki akan meningkatkan aliran darah ke kawasan itu. Ini boleh menjadi sangat bermanfaat dalam cuaca panas atau panas ketika seseorang itu boleh memilih untuk tidak memakai kasut dengan innersole magnet, tetapi lebih suka untuk memakai selipar atau kaki yang terdedah. Gelang atau gelang kaki akan melakukan kerja yang sama.
Boleh membantu dengan pelbagai masalah kesihatan Satu gelang magnet akan dapat membantu banyak masalah yang berbeza anda mungkin mengalami. Carpal tunnel, tendinitis, dan terutamanya artritis untuk menamakan beberapa. Gelang ini akan meningkatkan aliran darah sehingga 300% mengurangkan keradangan, mengurangkan kesakitan dan membolehkan pergerakan yang lebih.
Satu gelang magnet mempunyai 2000 Gauss magnet dalam setiap link. Jika anda membeli daripada pembekal terkemuka, setiap pautan harus mempunyai magnet individu kira-kira 2,000 Gauss. Kerana gelang yang mengelilingi seluruh pergelangan tangan dengan magnet berkuasa di sekeliling, ia akan membantu aliran darah di seluruh kawasan.
Mereka kelihatan benar-benar baik! Satu gelang magnet akan kelihatan hanya sebagai menarik jika tidak lebih-lebih lagi, daripada mana-mana gelang lain yang anda mempunyai di dalam kotak permata anda. Hanya satu ini akan mempunyai manfaat selain daripada rupanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar