Kamis, 19 November 2015

Menemui Pasangan Menarik Faedah Pemulihan Melaleuca

Menemui Pasangan Menarik Faedah Pemulihan Melaleuca

Melaleuca kilang minyak Tea Tree berasal dari. Tea Tree adalah minyak yang penting dan mempunyai banyak manfaat kesihatan. Juga dianggap ubat herba, ia telah digunakan secara meluas sebagai antiseptik untuk menghindari jangkitan dan untuk menjaga luka bebas daripada bakteria.

Minyak ini agak popular di Australia di mana ia tumbuh berleluasa. Sehingga hari antibiotik diperkenalkan, Tee Tree adalah sangat popular dan dipercayai sangat. Sekarang, masih terdapat penduduk yang besar yang memilih saluran kesihatan semula jadi yang menggunakan ubat-ubatan homeopati agama.

Kaki atlet - A kulat biasa kaki yang boleh menjadi sangat marah. Ini memberi kesan kepada kulat yang bersisik kulit, ruam merah, gatal-gatal dan membakar kulit antara jari kaki. Ia cenderung untuk menjadi lebih jelas dalam keadaan panas dan boleh merebak. Juga dikenali sebagai kurap dan boleh dihubungi pada bahagian-bahagian badan yang lain; kulit kepala bahagian sulit, dan kuku kaki. Isu-isu kulat yang tidak dirawat boleh membuat penyebaran jangkitan bakteria. Kajian menunjukkan bahawa menggunakan minyak Tee Tree di kawasan yang terjejas dua kali sehari untuk sekurang-kurangnya sebulan akan membantu dalam merawat jangkitan kulat dan bakteria.

Jerawat - Adakah kebanyakannya perasan apabila bintik hitam dan jerawat merah terdapat di dalam tompok kulit. Punca-punca jerawat pada tidak difahami sepenuhnya, walaupun lebih lazim pada zaman remajanya dan menopaus. Ketidakseimbangan hormon adalah jemputan yang diketahui untuk jerawat. Dinasihatkan untuk mendapatkan rawatan perubatan bagi apa-apa isu-isu kesihatan sebelum rawatan. Tee Tree telah berjaya membantu ramai pesakit walaupun keadaan ini. Menggunakan versi yang dicairkan minyak di kawasan yang terjejas secara tetap sehingga keadaan hilang adalah yang terbaik. Ini boleh mengambil sedikit masa, walaupun, pendekatan yang lebih semula jadi.

Kelemumur - kulit kepala gatal kering yang mewujudkan serpih kulit untuk terus jatuh. Menggunakan Tee Tree Syampu minyak dinasihatkan untuk pencegahan dan rawatan.

Seborrheic Dermatitis - Memberi kesan kepada kawasan badan yang banyak. Mana-mana kawasan kulit - biasanya perasan dalam kawasan kulit kepala, muka, dan anggota badan. Cenderung untuk menjadi keturunan dan lebih buruk berdepan dengan di kawasan iklim sejuk. Bayi kerap menghubungi bentuk yang dipanggil cradle cap. Bentuk minyak atau gel boleh digunakan untuk kawasan yang terlibat telah tenang keadaan dan menyumbang kepada penyembuhan. Ia adalah dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat perubatan sebelum menggunakan rawatan semut untuk memastikan jalan dan penggunaan sesuai dipilih.

Dermatitis adalah sangat serupa dengan kelemumur pada peringkat awal, namun ia maju ke bengkak patch terbentuk pada kulit dan menjadi gatal dengan kemerahan yang hadir. Dalam beberapa kes sensasi yang terbakar boleh dirasai. Ini boleh menjadi sangat tidak selesa. Minyak pati semula jadi sering memilih untuk mengurangkan banyak penyakit berbanding ubat preskriptif. Walaupun, keadaan individu memerlukan bimbingan perubatan untuk pilihan yang sihat.

Jangkitan Yis - minyak dicairkan (Melaleuca) adalah ubat rumah untuk keadaan ini. Walaupun, ia tidak diuji oleh profesional jadi ia adalah penting untuk bercakap dengan seorang profesional sebelum menggunakan. Yang penting, ingat untuk tidak pernah menggunakan kekuatan minyak ini sepenuhnya dalam kawasan faraj. Ia sentiasa perlu dicairkan dengan air pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar