Kamis, 19 November 2015

Jangkitan Yis Home Remedy - Adakah ia mungkin untuk menggunakan ubat rumah untuk Penyembuhan Diri Anda?

Jangkitan Yis Home Remedy - Adakah ia mungkin untuk menggunakan ubat rumah untuk Penyembuhan Diri Anda?

Ada satu masa dalam hidup saya apabila saya fikir satu-satunya cara yang pernah sembuh apa-apa jua adalah untuk "pergi ke doktor dan menyerahkan diri saya kepada apa sahaja rawatan" mereka melihat patut untuk membahagikan. Sejak masih hidup hukuman mati daripada "C" dengan perkataan, saya telah mendapati bahawa mendidik diri saya dalam penawar ubat dan semula jadi, adalah cara yang lebih baik untuk sembuh.

Ini termasuk banyak "kejam" kaedah yang jauh lebih tertekan untuk digunakan, daripada mana-mana ubat rumah jangkitan yis pernah akan.

Sudah tentu, apabila anda sengsara dan anda berasa yang menjengkelkan "gatal dan terbakar," di tempat yang membolehkan anda memberi tumpuan kepada kawasan itu, seperti "pengawal trafik udara dengan 10 pesawat untuk menonton pada masa yang sama," anda benar-benar bersedia untuk melakukan apa sahaja untuk mendapatkan bantuan. Itu boleh difahami.

Tetapi, jika saya memberitahu anda bahawa terdapat satu mudah jangkitan yis remedi rumah yang anda boleh gunakan dengan bahan-bahan yang anda dapatkan dari kedai runcit, yang akan meringankan kebimbangan anda sedikit? Dan bahagian yang terbaik adalah, bahawa bahan-bahan ini adalah semulajadi dan tidak akan lusuh sistem imun anda ke bawah manakala mendapat anda dengan baik.

Apakah jangkitan yis dan apa penyebabnya? Candida adalah nama saintifik bagi yis dan ia adalah satu kulat yang hidup di mana-mana, termasuk dalam badan anda. Ia adalah satu organisma kulat itu di dalam saluran usus semua orang. Sistem imun yang sihat menyimpan ragi di bawah kawalan oleh bakteria usus berfaedah. Jika anda sistem imun lemah dan anda telah sakit, tertekan atau mengambil antibiotik, ia boleh membiak dan menyebabkan jangkitan.

Jangkitan yis mempengaruhi bahagian-bahagian yang berlainan di badan anda dengan cara yang berbeza. Jika anda mempunyai tompok putih di dalam mulut anda, anda mungkin mempunyai jangkitan yis yang dikenali sebagai "thrush." Ini boleh merebak ke esofagus anda, (tiub yang membawa makanan dari mulut ke perut anda.) Yang boleh membuat sukar dan menyakitkan untuk menelan.

Wanita boleh mendapat jangkitan yis faraj, yang menyebabkan gatal-gatal, sakit dan keputihan. Tetapi berita baik, ada ubat rumah jangkitan yis. Dan saya jamin ia berfungsi!

Kadang-kadang kulit akan mempunyai ruam dengan gatal-gatal disebabkan oleh jangkitan yis. Jika jangkitan yis adalah dalam aliran darah anda, ia boleh menjadi sangat berbahaya dan berpotensi mengancam nyawa anda.

Thrush faraj

Untuk gatal-gatal biasa dan menunaikan, yang terbaik ubat rumah jangkitan yis wanita telah digunakan ialah C tablet vitamin (asid askorbik, 250 mg), yang digunakan dua kali sehari sebagai insert faraj. Juga Acidophilus, yang terdapat dalam yogurt, juga merupakan ubat semulajadi yang sangat berguna terhadap jangkitan. Cadangan kegemaran saya ialah: Menggabungkan kedua-dua, (kismis tanpa gula TANPA gula) dan Vitamin C, (dalam serbuk atau kristal bentuk yang paling baik.) Campurkan mereka bersama-sama dan perlahan-lahan memohon kepada kawasan faraj anda, dua hingga tiga kali sehari. Tambahkan yogurt dan Vitamin C untuk diet harian anda dan juga dan ia akan membantu mempercepatkan proses penyembuhan.

Bagi kebanyakan orang, ubat anti kulat akan menghapuskan jangkitan yis, tetapi jika anda mempunyai sistem imun yang lemah, rawatan dengan ini, mungkin menjadi lebih sukar.

Elakkan makanan tertentu dan ia akan membantu meningkatkan kesihatan anda dalam bidang ini. Buang makanan yang mengandungi yis dalam mereka, seperti: Bir, wain, dan lain-lain bentuk alkohol, roti, gulung, pretzel, pastri, biskut, dan gulung manis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar