Kamis, 19 November 2015

Hedge Hyssop - The Sifat Penyembuhan Herba yang Terbongkar

Hedge Hyssop - The Sifat Penyembuhan Herba yang Terbongkar

Hisop Hedge biasanya dirujuk sebagai ubat yang sangat berkesan dan membantu untuk berurusan dengan 99 penyakit. Orang yang digunakan untuk menambah kepada hampir setiap merebus dan campuran. Oleh itu, marilah kita melihat kualiti penyembuhan herba ini, terima kasih kepada yang ia telah digunakan sebagai ubat herba sejak zaman purbakala.

Hisop Hedge merupakan ubat yang baik untuk merawat perut dan usus gangguan, radang, cirit-birit, penyakit hati, batu pundi hempedu, buah pinggang dan pundi kencing penyakit, concretion, kencing manis dan buasir. Tanamkan satu sudu herba dengan segelas air mendidih dan terus mendidih berwarna selama 10 minit. Selepas itu, meninggalkan merebus untuk minuman sehingga ia menjadi dingin dan tuang ia. Minum setengah gelas 3 kali sehari.
Minyak hisop lindung nilai boleh digunakan untuk berurusan dengan ulser perut. Tanamkan 500 gram puncak herba ini dengan satu liter minyak biji bunga matahari dan menambah setengah liter anggur putih. Tinggalkan campuran untuk minuman selama 3 hari. Selepas itu, menguap alkohol. Ambil satu sudu minyak sebelum makan atau 3-4 jam selepas makan untuk 1-2 bulan.
Dalam usaha untuk merawat penyakit sendi, gout dan radang urat saraf sciatic, anda perlu membuat lindung nilai hisop berwarna. Tanamkan 100 gram herba dengan setengah liter vodka pada kepekatan 40%. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 7 hari dan mengambil masa 1-3 sudu teh ia setiap hari.
Fitisis dapat sembuh dengan menggunakan lindung nilai hisop berbunga. Tanamkan 2 sudu besar bunga herba dengan satu liter anggur putih dan rebus berwarna sehingga 700 mililiter keupayaan kekal. Minum setengah gelas berwarna sekali sehari pada waktu pagi.
Hisop lindung nilai boleh digunakan untuk menangani angina, batuk, penyakit Influenza, penyakit kardiovaskular, nafas pendek, kekurangan jantung, basal, negeri saraf, anemia, sakit kepala, insomnia, kekejangan, pendarahan rahim, kerengsaan pudendum, pendarahan haid yang berat dan ketidakupayaan untuk kawalan membuang air kecil. Mengambil 15-20 titis lindung nilai hisop berwarna 3 kali sehari. Berwarna yang boleh dibeli di kedai ubat. Dalam usaha untuk menangani dengan enuresis (katil-membasahkan) pada kanak-kanak anda perlu membuat lindung nilai hisop merebus. Tanamkan satu sudu herba dengan segelas air mendidih dan terus mendidih berwarna selama 10 minit. Selepas itu, meninggalkan merebus untuk minuman sehingga ia menjadi dingin dan tuang ia. Anak anda perlu minum segelas merebus sekali sehari pada waktu petang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar